Skolstart 31 aug.

Idag var ju den stora dagen, igen, känns inte lika stort som när man började första klass precis, men ändå. En skolstart är en skolstart. Så är det bara. Kul att träffa alla och va igång. Som fadder för nya rookiesarna, spännande och mycket skoj! Och, ja, visst ser de småa ut! :P

Full fart från start. Började ju som vanligt med prydligt skrivna anteckningar, efter första timmen blev det mer kladd och till slut mest bara streck som jag tror ska föreställa bokstäver. Tveksamt. Tänkte renskriva det imorn. När jag ska hinna det. Lyssna på den denna underbara första vecka:

Måndag: Start, lek med rookies.
Tisdag: Skola, ledig kl 12-18. Kl.18 Preparty och sen Kårenpremiär.
Onsdag: Börjar 9.15, går till 16. kl 17, 6kamp. (lät lite skumt att skriva sexkamp) Sen Pubrunda på det.
Torsdag: Heldag, som onsdagen. Powernap (PN) är definitivt inplanerat!
Fredag: Ledig. Är nykter på kvällen när vi har Djungelparty och sen Kårendisco.
Lördag: ELBA (fest fest fest fest fest)
Söndag: Ledig Bakis.


Haha, sena kvällar, tidiga mornar! Lite sömn, men sova får man göra när man har tid.
Vinet fixat, boxen i kylen, bara att köra hårt. Kommer bli en del cola på det här.. Och imorn ska jag fixa massa matlådor så är'e klart! FINT! Ses!

Strö lite socker på mig

Kommentarer
Postat av: krille

trodde du va söt så det räckte å blev över?...hmm...hämtar socker

2009-09-03 @ 17:11:13
URL: http://you know it

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0