Update!

Hej kära sockerbitar och nötter!

Ja, jag har saknat er. Massor! Nu har jag, efter mycket strul, datorabstinens, och många långa tysta dagar utan musik, äntligen fått min dator Mimmi tillbaka. Det är toppen :) Och laddaren låter inte ens! Förut lät den mer som en liten grinig unge som inte fått glass. Tackar Nilla stort som sa till mig att det var ett uppenbart fel på den. Hade jag väntat mer än en vecka hade försäkringen gått ut. Och de hade blitt dyrt. Nilla är en pärla!

Nu ska jag sammanfatta dessa massa dagar, utan kronologisk ordning. för jag minns inte riktigt när allt hände. Men att det har hänt, så mycket kan jag garantera :) Men jag får sålla lite så ni orkar läsa allt.


TENTOR - jag har pluggat och pluggat, men räcker inte alltid hela vägen. Men, det hade gått mycket sämre om datorn fungerat. Man hittar inte så många ursäkter utan dator. Men några.. vissa undrar jag ju hur jag kom på.. typ, flytta om kläderna i garderoben,  frosta av frysen, torka ur skåpen i köket, sortera skor i en snygg ordning (typ 4 gånger om dagen..) Eh.. ja.. Plugga var det ju.

KSS Kräftskiva Sprit o olig kväll, jag hade garanterad mest skum över mig på Sjökrogen. Sen blev de ju Pluto såklart. Jag var lätt på en annan planet! Fy fan vilken fest :) Nudistkräftskiva planerad tills nästa år. Kalas! Bra idé föds oftast på fyllan. Eller hur det nu var? ;)

SKOR - Oh, dessa underbara varelser! Love them! Köpte sju par på två dagar :) Me liike looove! Fyllde upp den sko-överfulla hallen så snyggt! Blev allt från, sommar, sensommar, party, höst och vinterskor. Och ett par till mamma också. Är jag snäll eller är jag snäll?

JOBB - japp, jag har jobbat, och jag har jobbat klart. Och spenderat första lönen på ett ögonblick. Imorn kommer nästa. Spara, ska jag testa. Åter till Nilla, Penganunna och lilla boken! Vilken investering :)

PH - Paradise Hotel, a al Danmark har kära Eleonor kastat mig in i, efter en kort resumé. Fruktansvärt pinsamt, men ändå så poänglöst roligt! Det riktiga EleonorPHberoende har inte riktigt gripit tag om mig, men det kommer väl. :P

THAILAND
- vi har spanat ut vart vi ska bo, men inte riktigt kommit oss för att boka än. Det är ett projekt på G.

FEST
- Ja! Fest har det varit. Fina sådana, fulla sådana. Men, förbannat roliga! Mera sånt! Jag minns inte allt, men det vet ju inte jag ändå.

STOCKHOLM - Åkte bakfull på ett överfull tåg till Sthlm och Ulrika sommarställe på kräftskiva, hann inte ens nyktra till efter fredagens fest innan nån hällde upp ett nytt glas på lördagen. Tacka och ta emot. Haha! Riktigt kul var det. Fick även visa prov på min extrema vanor med sjön och båtar...
Ulrika: Ta in tampen.
Jennifer: Va? Vadå?
Ulrika: Tampen! Men aaaaah.... SNÖRET!

FRISKIS - jag har satt ihop nästan hela mitt friskispass till hösten! Hjärtligt välkomna!

Kort sammanfattning var detta, men jag kan ju inte avslöja allt.. ;)
Puss och gosig natt!

Det blir vad man gör det till, i alla lägen!


Kommentarer
Postat av: nilla

typ d bästa blogg inlägget ever, o bli nämnd tre ggr! d e inte illa :D penganunna o den boken.. SEPTEMBER!!!! hahaha



bisouxxxxxxxxxxxxxx

2009-08-27 @ 12:14:36
URL: http://pern.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 17:56:00
URL: http://ulrikamarianilsson.blogg.se/
Postat av: ulrika

Hahaha, Tampen Jennifer;D Skrattar så jag får ont i magen:P

2009-08-27 @ 18:00:30
URL: http://ulrikamarianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0