Ut på vägarna igen

Denna vecka, om en vecka skulle börja på en fredag, har varit mest fläng hit och dit. Från Vässan - Sthlm - Uddevalla - Lysekil - Trollhättan - Och åter igen till Vässan ikväll. Har precis bokat biljett och är lika nervös som alltid att SJ ska glömma bort att skicka smsbiljetten till mig. Tänk om de glömmer!
Ha! När man talar om trollen!  Got it! :)
Vad skulle förresten hända om man svarade något mer än OK på deras check-in sms?

MEN VA FAN! Nu fick jag en till smsbiljett. Men på en helt annan tid! Den första (som jag bokade) gick 15.33. Den andra (som jag inte bokat!) går 16.56, och enligt SJs tabell går det ju inte ens ett tåg då! Exakt vad hände nu?!
Tänker ta det 15.33 iaf.

Ska strax ta en tur ner på stan och hämta glasögonen, passet och förmodligen slinka in på nån affär som jag egentligen borde undvika. So time to go! 

Ses på tåget. (Eller inte.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0