En liten update såhär efter andra advent.

Jag vill börja med; TACK NILLA MIN UNDERBARA PÄRLA TILL ÄNGEL som förutom att ha styrt upp min blogg till det extremt mycket bättre, även fixat galet mycket inför Thailandsresan. Jag lovar en nyårsmiddag i Bangkok! Om du inte hellre vill ha julmiddag på Koh Phi Phi. Välj själv! Je t'amie any way! <3

När hon ändå var igång blev jag i undertexten pikad för mina bildlösa inlägg :P tydligen bryter man mot all moral och etik i mediavärlden genom att göra så. typ? Så hädanefter blir det bild i typ varje inlägg :P Jag ska i alla fall försöka.

Nyvaccinerad precis nu och Söta Sara som stöd. Tack! Var inte så farligt trots allt, men lika obehagligt som alltid ändå. Har svårt att röra armen (på fint språk; problem att abducera dexter arm) och den är liite varm. Kommer ju kanske inte frysa inatt då? :P
Jag tror förresten stenhårt på min teori om att motverka eventuella bieffekter av baconvaccinet genom att äta skumtomtar. Och skulle det mot all förmodan inte fungera. Tja.. Ja, då var de rätt goa att mumsa på.

I övrigt, förutom att det borde pluggas 500% mer än det görs, så är det bra. Jag svävar på små moln, börjar bli nervös inför Thailand, det är seriöst 10 dagar kvar till jag åker till Uddevalla. Det är mer än seriöst 11 dagar kvar tills vi flyger. Jag är ärligt talat jättetaggad, halvt rädd, halvt icke införstådd med vad det hela innebär. Så, jag ska nog investera i ett nytt minneskort till kameran. MINST!

Min senaste investering är denna, min nya accesoar

min snygga termos :)


LIKE A LADY

Kommentarer
Postat av: Krille

" bildlösa inlägg :P tydligen bryter man mot all moral och etik i mediavärlden genom att göra så. typ"



Ajdå...med andra ord så har jag failat ganska hårt på senare tid :P

2009-12-07 @ 22:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0