Luciafest 11 dec

Tjohej!

Har precis kommit hem efter en fältstudie i Äckeltuna. Äntligen tillbaka på känd mark, så NU är det äntligen den efterlängtade FREDAGen!
Ikväll är det luciafest på Gökärten med Stretch. Innan dess ska jag hem till Klyftan, laga tacos, fixa iordning, poppa porre, partaja loss och givetvis toppa allt med lite glitter. Som förstås kommer klia som tusan efter ett tag, men vad gör väl det? Sen beger vi oss givetvis till Pluto! Kan bli riktigt kul, men livsfarligt. José står i baren..! Så, det finns nog ingen morgondag!

Livet leker, dock är det nåt fel på vädret som är kallt.
Men om en vecka, är jag på G till Thailand!

Leave the world behind

Ps. Fan. Nu blev det ett bildlöst inlägg så jag måste hitta en bild!

Made by me! :)
(Jag är grym på tålamod!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0