23 juli

I denna genomkvalmiga dag har jag minsann gjort massa saker

Började med en tur chock framför spegeln, fått en rejält svullen läpp och vet inte hur det blev så. På order från mamma ringde jag vårdcentralen och fick en tid.
Drog på mig ett par grå strumpbyxor, orkade inte raka benen.
Såg höstaktigt ut, det går inte. Bytte om. Fixade benen och allt blev mycket bättre.
I väntan på att komma dit tog vi en tur till Coop och Jysk. Letar efter en duschstång, men det går sådär. Men nu har jag hittat en på Julas, eller om det var Biltemas hemsida. så dit blir det imorn.
Köpte megasnygg vattenkokare :)
Kvalmigt kvalmigt kvalmigt.
Trött och åt en snabb lunch och kilade sen ner till lilla vårdcentralen och en trevlig läkare. Fick pencillin och får inte pilla på såret.
Blev en sväng på stan med mamma, skulle till apotektet, men landade ju förstås in på massa butiker på vägen.
Väldigt kvalmigt.
Kämpade med ett par jeans i ett alldels för trångt provrum
Paus
Startade en ny strid med jeansen i hopp om att de skulle ge med sig att passa. Efter några minuter tog tålamodet mer än slut. Fick sen veta att de var felmärkta och egentligen två storlekar mindre än vad som stod. Kändes ju lite bättre då.
Kändes dock mindre bra när jag rotade igenom alla paren och inget var i min storlek.
Trött.
Till apoteket.
Varken jag eller mamma orkade laga mat, idag heller. Så vi knatade till global living och åt en megagod lasange. Trött och grinig.
Fikade. Pencillin och mjuk pepparkaka. Grinig som fasen.
Somnade.
Bloggade.
Och nu ska jag göra nåt vettigt.

"Hare bra heej."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0