Bara onsdag - 29 juli

Trött och seg av de där supertabletterna som gör att man sover som en sten, deras egentliga funktion är att jag ska låta bli att pilla på det där såret jag lyckades få i förra veckan, lyckades jag pallra mig upp och va nere på stan till kl 11. Inte illa jobbat! För övrigt är jag grymt duktig på att skriva långa meningar och använda många kommatecken. Detta är vanligt i Frankrike annars. Lämnade tillbaka bågarna jag hade provat, blev inte nöjd med nån, Så jag och Emelie spanade ut nya favoriter. Fyra fick följa med hem, men två blev snart utröstade. Kan hända att jag beställer två par glasögon..
Fikade världens största kanelbullar på Leijas, nya bästa cafeet sen Paddingtons la ner (och blev Coffe Roomer. Jag gråter!) Sen råkade Jag, och mitt ego och mitt egos kompis, det vill säga mitt överjag, hamna in på Stereo (butik som kursar när som! Tyvärr!) två par jeans rikare och bara 400 spänn fattigare, sååå nöjd. Även om jag fick ta en storlek större på Cheap Monday jeansen, men kassörskan försäkrade mig säkert 40 gånger om att de ÄR små i storleken.. Tillslut fick jag ge mig och köpa dem. Jag skyller på fikat. Det var ju rätt storlek på Miss Sixty i alla fall! Fatta nice price! :D

Och det är bara onsdag! Det innebär att jag är ledig imorn, och inte fredag. Ajdå.. Eller fredag fram till kl 13.00 typ.
Måste plugga massor innebär det också. Men nu är det natt!

Söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0