Bullaren - 4 juli

Hej!

Jag vet, har varit kass på att skriva här nu. Någon dag i alla fall.
Så lite för att catcha up! 
*  Thailandsresan bokad och betald. Nu återstår att hitta bra hotell.
* Varit med Emelie och badat i Skeppsviken
* Kört till Bullar'n och hamnade med mamma på ett jättemysigt café på hemvägen. Och de hade en stor loppis. Vi som aldrig, aldrig går på sånt. Det var riktigt roligt!

Hur som helst, idag jobbade jag till klockan 12, Sen hämtade jag upp Mamma och så hamnade vi tillslut i Bullarn på mammas kusinträff. I Flötemarken. (Man kör typ rakt in i skogen, och sen ytterligare en halvmil) Fint väder och jättevarmt i sjön! Kul att träffa så många som man aldrig förut sett, himla trevlig släkt man har alltså! =) Kalasgod mat, med massa frukter, bär, rostbiff, potatissallad och annat gott! Vi lekte lekar och hade skoj. Så kul att se gamla kort på morfar och hans syskon. Morfar har verkligen inte ändrats mycket! Så fina kort så. Jättelyckat! Överväger skarpt 60-tals looken.. ;)
Blev våfflor på hemvägen och shoppade i Hällevadsholms folkets hus. Sånt där man absolut inte gör annars. Har köpt fyra stycken glasmuggar med chockrosa handtag, så fulsnygga att de var lätt värda att ha i samlingen! Bilder kommer!
Härlig dag! Tack alla!

Nu ska jag sussa! Natti natten!


Respekt och Kärlek!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0