Erkännande - 27 juli

Lyssna!

Idag har jag fått höra något väldigt glädjande/ roligt / efterlängtat. Min kära mamma, har ERKÄNT att hon själv shoppade skor (och handväskor) som en tok när hon var ung. Precis som jag. Väskorna är jag ännu inte farlig på, det kanske kommer. Av detta dras fyra slutsatser:

Mitt beteende är helt normalt. (eller ja, i alla fall tillåtet)
Jag är ung. (fan va nice det är!)
Jag får alltså shoppa fler skor (för jag har skoshoppargenen.)
Mamma tycker om alla mina skor (nästan i alla fall) Mina sötnosar!

Ville bara säga det. Nu ska jag plugga.

SHOpaholic mes amies!

(Och DiscoCarro, jag håller med, värdelöst att betala augustihyran när vi ändå inte är där. Tänk det i skor!! Eller ostar då om Kakan fick räkna om det.. )

Kommentarer
Postat av: carro

Kanske ska tänka det i ostar istället för skor? Då svider det inte så mkt, de ostarna kan jag klara mig utan! :D

2009-07-30 @ 23:33:21
URL: http://vinkelvolten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0