Solig eftermiddag - 14 juli

Hej, allt väl?

kan väl säga att jag inte blivit så mycket klokare sen sist. Bara så ni vet.
Annars har jag jobbat idag, ett 8 timmarspass, gick rätt fort och fullt upp hela tiden,  många som behöver hjälp med mycket. Sen åkte jag hem till Emelie och snacka skit om allt mellan himmel och jord på hennes megabalkong, åt middag och fikade. Det var nice! Hon tyckte väl att jag borde festa utan att få blåmärken så att jag skulle undvika "misshandellooken" dagen efter.. Hihi!
Kom hem ganska nyss och hamnade inte helt oväntat här, vid facebook och kära msn. Har gått och nynnat på Share it with me hela dagen, kanske för att jag hjärntvättade mig själv med den innan jag somnade igår. (Ja, jag glömde byta låt.) Hmm? Möjligt.

Imorn är det jobb igen, kväll, så vi får se vad för hyss jag hinner med på förmiddagen. Hade en plan om att städa lite nu ikväll (men det har jag sagt sen jag kom hit, och det var väl en månad sen. Vi får se helt enkelt. :)

Damm är änglarnas tofflor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0