Ledig :) 17 juli

Tjaaa!

Nu har solen gått i moln, det tyckte jag var lite kinkigt! 
Igår var en skitdag på jobbet och allt var kaos, fi faen.. Så jag är mer än glad att vara ledig idag. Så härligt! Somnade 21.15 igår efter ha promenixat och mumsat blåbärspaj med Mariella, å vaknade 10.15.. 13 timmars sova brukar inte vara min grej, men, gött var det. Åkte till stan och råkade komma hem med ett par jeans från Stereo, värsta rean innan de stänger ner. Riktigt kap! :)
Insåg sen att jag inte lämnat in papprena till jobbet med kontonummer.. Har ingen lust att vara utan min junilön! Men nu ska jag få den på kontot i alla fall. Duktig jag är ibland! Fixade kycklingsallad med fetaost, vattenmelon och jordgubbar (och allt annat gott) tills Nilla kom hit. När jag ändå var i farten blev det en nektarin och jordgubbskaka också. (Jag som aldrig bakar annars!! Okej, väldigt sällan då!) Spanade Thailandshotell och har nu några alternativ som vi ska kika lite närmare på. Det ska bli så sjukt nice! Får snart börja med nedräkning ju ;)
Ska jobba kvällen i morgon, dag på söndag. Sen blir det tåget till Västerås en sväng.
 
Fullt ös, medvetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0