Nyttighetsfail - 6 juli

Analys:

Idag har det minsann regnat, så mycket att det ett tag så ut som dimma. Såg ju ingenting. Roade mig med att plugga muskler i nedre extremitet, och hitta på saker i pauserna som tog lite längre tid än planerat. Typ, ringa Ulrika, Eleonor och Carro. Det tar sin tid. Skulle ha en nyttig dag, har knappt rört mig en millimeter. Gått till köket ett par gånger, och till bilen. Hämtade upp mamma när hon slutade och vi åkte hem till mormor och fikade. Slutade med att jag fick åka tillbaka dit så fort jag hade kommit hem, hade glömt att lämna en sån där superbra grej som man har över tårtor, så man kan kånka dem med sig. Som en ostkupa, fast för tårtor.  Snacka skit med mormor ett tag innan hon tyckte att jag var sugen på pizza (nyttighetsfaktorn stiger med stormsteg..!?) Vilket rent praktiskt innebar att hon ville ha pizza. Så det blev det, gött gött :) Palma Special utan räkor och riktig pizzasallad! Me liike! Tyckte folken som aktivt nog försökte ta sina löprundor och powerwalk-promenader i det för tillfället ovana vädret var rätt duktiga. Men,ha! Nyttighetsfaktorn not så hög här today, men det kommer fler dagar!

Nu ska jag boka biljett till Kristinehamn och festa järnet på fredag, måste bestämma vad som ska drickas också.. Hmm.. Och jag som inte har beslutsångest.. Nänä..  
Kom på att jag inte festat sen stora sommarfesten! Så det ska bli jätteroligt, plus att några av mina bästa västeråsbrudar är där också! Kan ju inte bli annat än bäst!

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0