På vischan i Värmland

Haha! Jag har upptäckt att värmlänningar är ett mycket trevligt folk, mycket glada i hågen där de bor i gröna skogar och.. ja, skog. Måste tacka alla som var på gårdagens fest, var det roligaste jag gjort på länge! THANKS! Nyligen hemkommen till kusten igen. 8 blåmärken rikare (än så länge!) Tjusigt brud, tjusigt! Not! Jag skyller det hela på dig!  ;)
Galnaste fyllan hittills, alla gårdagen drinkar och glas brukar annars räcka en månad eller så ;) Men fi faen va kul det var! Ute på vischan med svarta klackskor (ser gråa ut idag efter lite lera på sig..Oj, hoppsan..!), LBD och trevligt sällskap. We like! Hem kom vi vid.. tja 04.00 kanske?
Upp klockan 8 och var rätt pigg en stund:

Jag: GODMOOOOOORGON!!
Carro: Jennifer, fan, du är fortfarande full. Sov!


Nånstans där i gränslandet mellan nykter och onykter lyckas jag i alla fall få tag på en sista minuten från sj:s fantastiska hemsida. Checkt! Något trötta och  dryga pallrade vi oss upp ändå för att ta bussen till Skövde. Kl 8.40. Toppen. Pigg och fräsch, pigg och fräsch!
Fråga el bussischaffis om man fick fuska på bussen, (räcker väl med att åka till Gullspång och sen bara visa fritidskortet så kommer man hem ju!) de fick man inte, men för den här gången gick de väl ändå sa han. Som två fån satt jag och Carro där, men men, who cares, inte i perfekt skick, men va hade man väntat sig? Sov typ hela resan.
I Skövde passade jag på att shoppa lite. Skräll?! Nej. Men det var bara bra saker som vanligt. En tröja, en skjorta och en klänning. Kaaaatching! Fick åka ett 35 minuter försenat X2000 direkt, utan byten och sånt trams. Det var niiice!

Nu är min ambition att faktiskt knappast inte göra ett smack idag.

I Need A Hero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0