Tillbaka på Västkusten - 25 juli

Hej,


måste börja med att säga att lägenheten blev jättefin! VÄLKOMNA att hälsa på när ni vill! Min standardkommentar här på bloggen: Bilder kommer snart, eller när jag är teknisk nog att fixa det, efter att jag ens kommit på tanken att fixa't.

Nu har jag kört bil en massa mil och åter landat på västkusten. Vi skulle åka tidigt idag var tanken, typ 9.30. Det blev inte så, då hade vi inte ens vaknat.. Så närmare 11.30 kom vi iväg. Givetvis efter ytterligare ett par bitar pepparkaka. (måste äta upp de sista ikväll, sen vill jag inte ha mer sånt på jääättelänge!!) Mamma och jag tjötade i princip hela vägen, sådär som vi brukar om allt och ingenting. Och alla klassiska frågor lyckades vi  såklart få med (ett antal gånger..) :
"Ska vi äta snart? / Är vi framme snart? / Är du trött? /  Kissepaus / Vänster? Det var väl höger?! / Vart ska vi nu? / Varför kör den bilen så? / Öh? / Hur hamnade vi här? / Ligger inte det där stället här nånstans? Typ snart? / Har de glass tror du? / Hur mycket är klockan? Törstig .. and on and on.. "  Haha, kul hade vi i alla fall!
Tog en inte oväntat nog, fika hos mormor när vi landat i stan. Typ en timma efter att vi fikat på glass. Trött som tusan är jag i alla fall. Ser ut att få huset för mig själv ikväll, så jag tänker inte göra ett smack. Eller, ja. Jag ska nog plugga lite. Men inte så mycket mer än så.
Nu vet ni.

Tjingelingsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0