2 juli

God morgon!

har du vaknat? Fråga mig inte varför jag är upp nu, (06.55). Jag tippar på arbetsskada! MEN, det är sol så det gör inget!
Har just läst igenom Nillas fantastiska förslag till Thailand. Seriöst, bruden är ju bäst! Ska träffa henne lite senare (för hon sover garanterat ett par timmar till! :P ) Planen är även att bada och sola idag. Och plugga. Nytta med nöje blir alltså, plugga i solen :) Ska även kolla upp lite om hur det är med nästa veckas fest, i Kristinehamn tror jag den blev. Är ledig nästa helg! Jobbar tre dagar nästa vecka!

Måste bara berätta lite om igår efter jobbet (det är lång att jobba 8 timmar!) Då åkte jag, Carro, hennes syster Therese + 3 av hennes vänner ring ute vid Ranneberg. Det var jätteskojs! Och riktigt varmt i vattnet (23 grader!) Hett tips är att vara tyst när man hoppar i havet, vet inte hur många gånger jag lyckas tjoa och prata samtidigt somjag skulle hoppa i. Saltvatten är, och smakar SALT! (Överraskning?! Donken på det, det var den dagen det :) Vadå effektiv!  :P

Göra

* Kolla med Elle om Kristinehamn (även biljett i så fall)
*Plugga anatomi
* Sola
*Leka med Nilla (boka resa?????!! :D )
*Bada med Matte och Nilla

Frulle nu!

Lev livet innan livet lever dig!



Titta kvällens nattsuddsfynd! Lovely!

Titta dessa underbara pärlor :)

Bokat resan idag! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Köpte ett par skor i rent lyckorus. Nu blir det till att spara!!

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du träffa Sambo?

2009-07-02 @ 18:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0