27 juni

Godmorgon!

Har verkligen inget vettigt att säga, utom att jag ska pallra mig till stan om en timma och träffa Nilla.
Men nu blir det ut i solen! :)

WIHO!

SEN:
Har varit på resebyrån nu, bokar något i nästa vecka är planen. (Mamma är inte ett dugg imponerad) har sagt, vi ska boka senare i veckan hela dagen (jo men tjena, det är lördag! Jag tror det är tisdag..)  Har inte ens fått tillbaka pengarna på skatten. SERIÖST! Är det bara jag som inte fått de? Ska jag behöva ta en lån för att resa eller?! Livet är inte så lätt alla gånger. Ge mig sol, ge mig värme! Året runt! Det finns inget värre än kyla och mörker ju, det är så äckligt!! Och all satans påhitt med isgator och blask. Vem var på dåligt humör när vädret skapades?!  Inte var det jag.
Ska plocka upp Nilla på jobbet om två timmar och köra mamma innan dess, jag är ju grymt effektiv. Nilla och jag ska fortsätta smida planer om jul och nyår. Vad trodde ni? ;)

TJING

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha så kul i stan :D

2009-06-27 @ 10:44:52
URL: http://lookielaysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0