Kolvik, hem och Sportlife. 28 juni

Hej!

Lite catch up
Gårdagens kväll spenderade jag vid en pool med Nilla och hela roliga hennes släkt, ja, nästan hela släkten i alla fall. Åt god mat, drack vin (mmm!) Och glass och jordgubbar, såklart! Sommaren är underbar! Vi gick till stranden senare och tog massa kort. Har ni (och jag) tur, så hamnar även några bilder snart här på bloggen. Jag var nästan mästerfotograf, eller inte, ibland kanske, men rätt bra blev en del av bilderna ändå. Det jag tycker ser okej ut kan fotoexpertus Nilla bara skaka på huvudet åt. Lärde mig till och med att med hennes superkamera kan man ändra.. nåt.. som jag inte kommer ihåg vad det hette, och skit samma, bra blev det! :) Hur som helst har jag badat idag! I HAVET! Ingen Mälarsjö :P  Och det var riktigt härligt! 20 grader åtminstone, några till hade inte skadat.. ;) Solen steker! Livet är toppen!

Resan ska bokas i nu till veckan!!
(vi måste alltså leta som tokar ikväll efter bästa alternativen)

Strax kommer Suss och hämtar upp mig, så ska vi på Body balance!

Tjinglings mina darlings!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0