Livet återvände efter tentan!

Hej hopp!

Det är söndag, det är november, klockan är 12. (ja, jag åt precis frukost)

Jag har nu återvänt till världen, jag har tentat sjukdomsläran i fredags och håller tummarna så hårt jag kan för att de har gått vägen. Veckan har i övrigt varit sjukt händelselös, mest bestått av tentaångest, plugg och laga mat. Hitta på ursäkter att inte plugga och så. MEN torsdagen va klart bäst! Medlemskväll på BIANCO! IIIIIIH!! Provade massor, men blev INTE kär i nåt par efter att jag provat tio stycken.. (skräll!) MEN! När hoppet nästan är ute så bara står de där! MINA skor! Smack, pang MINA! Mäkta nöjd! Det är att ladda till en tenta vill jag lova!

Fredagens fest började tidigt, så fort tentan var över var det såklart dags att börja partajet. Lite vin och så blev det middag på Spicy hot med bästa tjejerna Hilde. Fix, partystämning och alldels för många drinkar, så hamnade vi efter 700 andra omständigheter på Kåren. Efterfesten hamnade på Finlandsfärjan, till klockan sex nångång. Då har man haft fest. Jag vet inte vart jag sov, jag vet inte om jag sov, men det är ju inte så noga alla gånger.

Underbart kul kväll!
(Klassikern: Bilder kommer. Orsak: för min kamera har jag supit bort för tillfället.)

En helg utan tentaångest var mycket välkommen!

"JAG HAR TORTICOLLIS I FOOOOOTEN!"
&
"Du får ursäkta oss, men vi är alltid så här"

Sweet Lady Luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0