toppat och otippat.

Idag är jag lite less. Alltså, lite kinkig. Jag är irriterad på världen och dess dumma påhitt (nej, jag syftar inte på något globalt världsproblem ((notera ordet problem)) utan bara på saker som rör mig själv och min omgivning)

* Jag har av någon extremt fåning anledning fått prickar i ansiktet. Hudproblem ska man ha när man är i puberteten (ja, jag har passerat det, jag har insett att jag inte kommer bli längre iaf, om jag inte har högklackat vill säga). Varför har jag fått en massa såna nu? Ser ut som myggbett. Jag kanske har myggor i min lägenhet?! Så små att jag inte ser dem? Eller så är det Sara som proppade i mig choklad här om dagen? Men inte fasen har det hänt förr ändå. Hur som helst. Jag dislikes dem så jävla hårt. Dö ska dem.

* Jag dampar loss (vilket är ett uttrycks om inte existerar) på skolan. Eller nja, kanske inte. Lite. Jag är bara omotiverad till att plugga just nu och köpa studentlitteratur gör en inte på bättre humör. Hejdå pengar. Hejdå.

* Jag beställde från Nelly och fick mitt paket idag, men fick skicka tillbaka det lika fort. Klänning, för stor. Beställde storlek mindre. Kjol hade de skickat fel storlek. XS var ett tag sen jag kom i. Och en väst som bara var inte alls vad den såg ut att bara. Såg ut som att jag hade vnigscapula i den. NEJTACK och hejdå! Hoppas att få ett nytt paket med saker som passar innan fredag!

För att nämna några bra saker


* Jag tycker att Kvarteret IGOR's skylt är SKITSNYGG! Syns ännu bättre när det är mörkt ute. Gilla skarpt!

* Jag älskar clementiner och apelsiner så här års. Sjukt goda. (fräter väl sönder tänderna, men innehåller C-vitamin och är orangea, som ni vet, och det blir man ju lite glad av)

* Jag har köpt mig ett helt eget paket porre (= Popcorn för er som inte vet) Och ett till lilla Carro. Så nu ska jag inte äta upp hennes. (på ett tag iaf).

* Jag ska fika med Klyftan imorn. Det ska bli kul.


Hittar ingen låttext att signa under med idag.
Så jag ska hitta en ändå. Blir nån random.

Even heros have the right to bleed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0