En långhelg på bästkusten

Nu var det ett tag sen sist. Ett tag sen jag kladdade ner något av vett och sans, och ett ännu längre tag sen jag var på bästaste Västkusten. Rätt skönt att vara hemhemma och mysa med mamsen, bli bortskämd, ha ett kök fullt med massa god mat, träffa vänner och släkt här som man inte sett på evigheter. Det är rätt mysigt :)

Tog med pluggböckerna om ambitionen att läsa lite i dem skulle falla på. Vi får se. Idag är det fredag och det är ytterst tveksamt att jag gör det. Fast grejen är att jag inte riktigt fattat vad jag ska göra. Än..

Nu ska jag baka paj till mig och min underbara mamma och bara mysa.

Mamma är alltid bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0