Nästan tomt på Hilde

Jag har följande aktiviteter att välja på:

*  diska ett monsterberg av disk (wiie..)
* Ställa ner skorna som jag gömt i städskåpet (för att få plats med fler i hallen!) så att det skulle vara möjligt att få in dammsugaren på plats igen (som stått framme ett antal dagar.. och som jag har klivit på och snubblat över sen dess)
* möblera om, men det är inte så motiverande eller behövligt just nu
* plugga, vilket onekligen skulle behövas
* hitta på valfri onödig aktivitet
* gå ut och supa

(Plus att jag har snott grannens tvättid så jag tvättar för fullt)

Mitt upp i detta ska tilläggas att ALLA brudarna lämnat huset, Sara har ju underhållt mig en stund iaf, tills hon föll för frestelsen att åka till pojkvän. Tack baby. Tack. Men, vi åt våfflor med glass, sylt och grädde i alla fall :)

Det är fest någonstans i detta underbara House of Hilde. Kanske ska bjuda in mig. Eller så.. filar jag fötterna, gosar ner mig i sängen och läser nån av alla hundra miljoner tidningar som Carro "råkade" pracka på mig, eller så kankse man ska va duktig och kolla lite på föreläsningsanteckningarna.

Suck, måste fixa lite pappersgrejs för Friskis inför imorn. Varför kommer man på sånt nu?

Tjing världen, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0