Return?

Hej gullungar!

Tänka er, att jag har en minut över. Bara för er. Typ. Ska sanningen fram ser jag halvhjärtat på Idol med kära Sara som just nu i reklampausen grämer sig över att allt är "äckligt". Och JA, vi är så, så sjukt mätta. Som vanligt.

Dagen till ära, har spenderats med Sara, en sån där riktigt tjej, eller idag har hon i alla fall varit det. Jag fick henne att köpa en ny mascara, dag och nattkräm, strumpbyxor och ett riktigt tjejlinne :P Hon blev så söt så.
Jag var ju tvungen att göra nåt åt hennes negativa attityd till mina tjejiga förslag tills halloweenfesten. Kan inte avslöja mina genuina förslag här, men hur som helst protesterade Sara och skulle vara "ett drygt tjockis-barn, Karlsson på Taket" Jag skrattar, jag skrattar så jag dör på denna fantastiska tjej! <3


Jag gick INTE in på Bianco idag, Sara va riktigt stolt över mig! :)


Kommentarer
Postat av: nilla

duktig flicka :D

2009-10-16 @ 22:04:37
URL: http://pern.blogg.se/
Postat av: krille

IT´S ALIVE!

2009-10-17 @ 00:09:49
Postat av: carro

VA?! Inget Bianco??? :O

2009-10-18 @ 12:39:34
URL: http://deltan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0