Söt och klen

Hej Världen!

Imorse hade jag en kvarts sovmorgon. Jag insåg dock liiite sent att detta innebar att man INTE kunde ta en kvarts längre sömn i sängen och en längre frukost än vanligt. Det höll inte. Tio minuter sen. Inte så farligt ändå.

Började en grå måndagsmorgon med föreläsning om "Depression och ångest" Intressant. Men inte riktigt så uppmuntrande. Vinterdepression förstår jag finns. Det är ju så sjukt tråkigt när det är natt när man vaknar, och kolsvart natt när man kommer från skolan. Glad att året inte kommit dit än! (Jag kan omöjligt vara gjord för att bo i detta land?!)

Detta ledde till en mental utmattning och somnade direkt när jag kom hem. Vaknade yr och tyckte att allt var skit.
Ja, ni hör ju! Det låter inte riktigt som mig, jag vet. Usch. Har sällan huvudvärk men lyckades dra på mig det och en del yrsel. Kul. Not. Gick ner till Sara och gnällde lite.

Dr Sara
ställde den viktiga frågan: "Är det en dag när Skit allt är skit?"
Och ja, nånstans där var jag väl.
Diagnos: "Klen och söt"

Försökte bota med Panodil och pannkakor med grädde (enda jag hade grejer hemma till). Gick sådär. Är ju glad att jag pluggar till sjukgymnast. Har ju ingen framtid som hemmafru. Somnade om.

Riktigt känner hur effektiv jag är. (Elleeer?!) Men, får väl se det som skönhetssömn. Har jag tur kanske jag vaknar upp lite sötare imorn?


When you think it is nothing left to loose, take at look of what's in front of you.

Kommentarer
Postat av: krille

man vet oftast inte vad man har förens man förlorat det.

2009-10-19 @ 21:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0