11 september

Då var vi här igen, denna dag som alla minns, och av någon outgrundlig minns alla va de gjorde denna dag. 2001. Våld är skit och det är något fel på världen, som vi själva lyckats skapa och till viss del verkar vi ibland va stolta över det. Det är inte världen i sig det är fel på. Det är nån ovilja vi människor har att vilja kunna förstå varann. Det är dagens filosofi. 

Så, nog om det. Tänkte starta med att säga: Allt som stod på min plan/att göra lista i förra inlägget, inte ens hälften gjorde jag. En tanke är inte samma sak som en handling. Ajdå. Men livet går väl inte under för det. Hur som helst vann Stretchrookiesarna Spexfinalen 2009! UTKLASSNING var det! Mos av alla andra föreningar, älskar mina rookies! Stretch har nu med sig en hög poäng till morgondagens studentolympiad. Jag och Carro (som bägge två dragit på sig något mindre friskt lager för tillfället) ska vara ansvariga faddrar HELA dagen, från kl 9 - 02. TOPPEN! Vi kommer typ dö. Så håll tummarna för oss, och koka gärna en kopp the och fixa toast åt oss när vi kommer hem.

Pubrundan va riktigt nice, tackar FBI för deras underbara fyllelöften på krogen. Alltid dealar vi lika bra. Nu är Stretch också inbjudna till deras finsittning i november. Inte illa! Men för att vi skulle få nåt elakt av dem, fick vi lite skit från FBI när deras spex drog igång, men det var rätt snällt iaf ;) They love us. Right? :P

Nya spår om Barbapappa igår, men det börjar spåra nu. En torsdag 23.40? Nej, det är inte okej.

Ska strax kila upp till Carro och se om hon lever / behöver smittas ner / dra på mig lite mer sjuklingsymtom / se film / dricka the / snacka skit / whatever.

Gjorde ett sånt där moget test på fejjan, "vem i Sex and the City är du?" Jag blev Carrie, skoshopaholicen. Nähä? Kom ju som en riktig chock......NOT!

ROCKSITTNING IKVÄLL (jag samlar energi. Heja mig!)

Kommentarer
Postat av: krille

humor iomed första stycket e att LTD ska ha sittning i "twin towers" med 9/11 tema...den 11e september^^...politiskt korrekta? nooope:P

2009-09-11 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0