Chilla söndag

Tjoho!

Idag är det en sån där söndag igen. Fast idag är jag nykter, och har istället lyckats på något mystiskt vis fått grymt ont i ryggen, tar sisådär bara en kvart att ta sig ur sängen. Bättre nu än i morse i alla fall. Alltid något. Tror att jag hostat för mycket.
Klockan är 16.28 och mitt Friskispass skulle egentligen startat om 2 minuter. Det blir inget med det idag, å ingen vikarie fick jag tag på. Nähä. Synd! Har inte gjort nåt vettigt egentligen idag, tvättat bara. Pn, laddat upp lite bilder på fejjan, pluggat lite.. Men strax ska jag cykla iväg, (får se hur det går!) till Carro och ska spana in hennes nya  skola. Floristskolan :)

Tiger by my side

Kommentarer
Postat av: krille

har du stulit TIGER!!!!!???

2009-09-20 @ 20:57:55
Postat av: En snygg jävel

En Stretchare kan väl inte ha ont i ryggen, hur ser det ut.;)

2009-09-21 @ 22:14:11
URL: http://hundenipasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0