En bit sömn? Jatack! - 9 sept.

Herregu va dålig jag är på att uppdatera här just nu! Men allting går typ 110 och det är saker att göra hela tiden. Rookies hit, plugg hit, msn dit, gör det och det. Igår diskade jag faktiskt för första gången på 3 dagar. Har väl inte hänt så mega mycket, eller jo. Kanske.
Elbafesten var en stor succé och Mälekarrangörerna (mes amies!) ska ha all cred de kan få! Verkligen lyckat! Längtar redan till nästa år! ;) Söndagen blev det chillaste på länge, eller ja, typ. Subs till frulle, Amore till lunch, hamnade med Carro på ett äventyr (vi fick åka bil! :P ) på feta godisaffären och sen en chill filmkväll. Hej Tjockis, hej. Dags att ta tag i livet igen. Det är katastrof just nu!
Igår slavade och Carro på kåren, var hemma vid fem. skulle gått till skolan idag, men jag vaknade liksom alldels för sent, så det blev ju lite svårt. Hade en översocial sida på kåren igår, garanterat pratat med alla, snudd på iaf. Känns jävligt surt att vi ska få samma mat nu när vi har sittning på fredag. Fatta hur less jag redan är på Kyckling, klyftpotatis och tsatsiki, och till efterrätt en kladdkaka som alltid failar. Antingen smet, eller sten. Kul. Tycker det är jäkligt dålig stil av de andra som vi ska ha sittning med att inte snacka ihop sig med alla, det är bara nån förening som gått och beställt till alla. Lackar totalt! Men, det är bara att hoppas att det inte blir så katastofalt illa som det var på faddersittningen, (det var TOTAL katastrof!), och att det blir bättre än vad det var igår.. Är lite tvek, men men, det får väl gå. Orka bry sig.

Dagens plan, som är väldigt öppen för förslag, är typ följande:
* Städa (har fortfarande inte packat upp väskorna sen jag kom hit den 27 aug..)
* Hömta paket på posten (nu börjar jag känns skolans verkliga existerande.)
* Knarka the (jag vägrar bli sjuk)
* Plugga (5 dagar kladdanteckningar väntar på att bli läsliga!)
* Promenixa (har fan inte rört mig en millimeter sen rookie börja, HATA rookie.)
* Blogga och förklara att jag inte alls hatar rookie.
* SOVA (blev inte mycket av den varan nu på morran)
*Pubrunda med FBI.
* Å sen sova igen, allt jag bara kan, ledig imorn! :)

Harebraheeej.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0