Filosofier - 24 september

Tänk va tiden går fort, innebär det att jag oftast har roligt? Men gosh va med tid som försvinner på onödigt blaha. (varför har jag en blogg egentligen? "för det är lite kul." / Varför finns facebook? "för att det är rätt bra. faktiskt. även om det borde haverera varannan vecka så man kan sluta logga in där" / Varför har dygnet bara 24 timmar? Vem kom på det?! / Vem bestämmer vad du ska göra? "Det är faktiskt bara du." ).

Imorn ska jag inte ens starta datorn. Och inte på hela helgen. Hoppas jag. Eller ja, jag lär väl få totalabstinens nångång, så, inte före kl 19 iaf. Så kanske jag får nåt gjort i pluggande-väg. Det behövs. VERKLIGEN!! Får totaltokidiotipanik på mig själv (ja det var ett egenkomponerat ord). Är jag så hopplös som jag tror emellanåt? Eller är jag bara väldigt dålig på att planera (vilket jag har lärt mig att man inte ska, för de går bara inte iaf.) ? Eller är jag bäst på ursäkter?! Eller nåt annat? Msn är inte min vän förresten. Dislike. A lot. Jag måste ta tag i mitt liv. Med plugg, hälsa och livet i största allmänhet. Hej fredag nu kör vi. Det är cirkus 3 timmar kvar tills dess. Tagga till!

Idag taggade jag genom att sova. Fattar inte hur mycket jag kan sova. Jag som sällan sover mycket. Så, jag är nog sjuk. Gillar inte att vila. Det är sjukt tråkigt!! Så för att ha kul har jag:

gått en vända på stan och råkade springa på 3-säljare som fixade nytt modem (tror jag?) till mig. Råkade svänga in på Vila också, och där sprang lite pengar ifrån mig, men nöjd blev jag med dagens fynd :)
Cyklat vilse, inte helt vilse, men lite.. "Hej, jag är borttappad"
Firat en fin vän på hans 21 års dag. Mysigt :)
Ringt och grattat en annan vän som också fyllde år idag, ytterligare en som klarar Systembolaget numera. Insåg att vi inte pratat på nästan en månad, det hinner hända en del. Det gäller att ta vara på dagarna!


We are not what you think we are - we are golden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0