Finbesök av Pappsen

Skräll! idag har jag slagit rekord. Snoozat en och en halv timma. Inte likt mig, men de behövdes :) Stan med Carro, terrorisera Sara med porttelefonen och sen plinga sönder ringklockan, och vi är sååå roliga. Fattar inte att vi dör av skratt lika mycket varje gång :P

Finbesök av pappsen, investerat i en skohylla. Jo, angående gårdagens tanke, jag lämnade in skorna till skomakaren. 4 par i alla fall. Pappa fick ingen smärre chock, inte förfärad, han har ju själv sponsrat och köpt flera av dem. IKEA med fika, efter detta blev det middag på Grekens. Looovely!

MMmmmmmm!! :)

Hej, Greken! Hej! Jag är sååå määäätt!
Men satan va gööött det är!
Kyckling, klyftpotatis, tsatziki och sallad - på Grekiska Kolgrillbarens vis - oh heaven!

"Mys" med tjejerna senare på kvällen resulterade i att jag satt livrädd i ett hörn av soffan. Mysigt tjejer, jättemysigt. Tycker inte om läskiga filmer. Okej?! Och inte blir det bättre när de skrämmer upp mig ännu mer. "Ska ni dö eller?!" (Nej, gu nej! Gör inte det!! Mina brudar<3 )


Måste bara visa!

Klyftan gav mig en jättefin blomma som hon fixat med i skolan idag. PysselMaja är hon, och jag är jätteglad! TACK!

Åh, nu är det torsdag redan! Dags att sova så jag snart kan gå upp igen! :)
Födelsedagar är saker man ska vara noga med att fira.

I don´t know what to do with you. You don´t know what you do to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0