Fredag!

Tjosan!

Katastrof på bloggandet, pinsamt värre. Men ska försöka få ihop ett inlägg som plåster på såren. Hade långhelg och var ledig till tisdag, sen försov jag mig onsdag, så den blev nästan ledig den dagen med. Mys, mys med brudarna och lite plugg, och försök till att städa. Plus att cirka 5 kilo pluggböcker damp ner i brevlådan. Men har vart en kul vecka, som vanligt. Fortfarande lite krasslig. Men bättre är jag i alla fall :) Har sett nya delar av Västerås också, vart utanför Cityringen, det var lite läskigt..  :P Men nu har jag sett både Haga och Gärdet, är sjukt osäker på om jag hittar tillbaka dit. Med mitt prima lokalsinne. Sara, var kartläsare när vi skulle ut till Gärdet och Carros nya lägenhet här om dagen (flyttar hit imorn!). Jag hade inte hittat dit, (eller hem!) förmodligen gått vilse direkt. Tack SARA!
Om två timmar är det dags för BMB och gratis käk, Hej student! :)  Tänkte jag en sväng på stann innan, (eller efter?) känner ett stort behov av lite nytt. Nej, tänkte inte skor i första hand, men kan ju hända att de blir det ändå :P Sen är det filmkväll med brudarna. Myspys :) Men nu är det dags att städa klart!
Lovar bättring och hoppas Nilla vill fixa looken här ;)

LOVE <3

Kommentarer
Postat av: pern

ooh! just d ja! ja ska fixa :D

2009-09-18 @ 14:53:20
URL: http://pern.blogg.se/
Postat av: krille

inge tack krille? GRR ^^



utanför cityringen heter faktiskt Ghetto ;) fick jag lära mig i allstarmatchen i CAPS :P

2009-09-18 @ 14:59:44
Postat av: krille

hörde att nån köpte skor...va vare jag sa ;)

2009-09-18 @ 17:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0