Keep rocking

Har kryat på mig en hel del. Känner mig typ bra. Kom på halv tre i gårdagsnatten: Ophs, leda pass med småa barnen kl 10. Sov hårt. Men det gick strålande, dock helt slut efter allt hoppa/kryp/rulla/åla/spring och spelat på mina teatraliska kunskaper. Inget stoppar mig nu, hoppas jag.

Hade fet ångest över gårdagens moffa på bion (ja jag skrämde slag på alla. jag blev livrädd och sen blev resten rädda för att jag skriker. Fail film? Fast den var bra, egentligen) så jag tog en kort sväng på gymmet. PINSAMT hur mycket man tappat i styrka. Nog för att jag inte gymmat sen i april (?!) men ändå! Kommer ha träningsvärk imorn. Härligt!!
Så nu ska de köras igång, tar de lite chillt imorn me promenader. Insåg att jag har ju faktiskt gratis träning på Friskis :) Så, det gäller ju att använda! I love it!

Just get back up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0