Med stora steg

Det var en gång, en dag, by the way så var den dagen idag. Fröknarna Hilde hade bestämt morgonpromenad kl 9. I en ambitös anda ställde jag alarmet på kl 8. När detta skrälle gick igång, kom generositeten fram och lungt kunde det sovas vidare till typ 8.45. Varför skulle jag upp åtta?! Allt var lugnt tills jag kom till kruxet..  hade ju råkat dra på mig en fin träningsvärk i adduktorgruppen efter gårdagens gym. Hoho! Äntligen träningsvärk! Skrattar så ont de gör, men på nåt sadistiskt vis är det så gött.
Träningsvärk - min nya bästa vän. Välkommen.


Adduktorgruppen, here it is.
(för er som ej är så bevandrande i anatomin, kallas detta även "insida lår")


Upp kom jag på nåt vänster, och ut kom vi och härligt var det :) Då gick de ju bra! Så nice att jag fick fortsätta ensam ett varv runt ringen de la City. Nice nice! Efter en alldels för lång dusch blev det plugg, har faktikst läst en del idag. Känner mig riktigt duktig. Typ. Som en paus, tog jag med Klyftan och knatade runt Rockisfemman. Även kallad "Trollskogen", med stora kliv tar backarna slut fortare. Nu blir det the-kväll med mig själv och mina storslagna tankar som jag bollar med mitt ego. Kommer vi fram till något mer storslaget än vanligt, så kommer detta publiceras imorgon.


"När vi kommer är det bäst du går"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0