Söndag - 13 sept.

Idag är jag fortfarande liten och klen. Efter extremt lite sömn efter fredagens rocksittning med klassen (då jag och Carro gick hem tidigare, för att sova och bli friska, resulterade det hela istället i att vi tvättade, mitt i natten en fredag kväll. Normalt? Nej. Sen blev det toast och film, och klockan blev under olika omständigheter i vilket fall som helst, 05.30. Toppen!) Sen var det bara att masa sig upp till studentolympiaden, där våra rookies efter hårt arbete smackade in oss på en sjätteplats! Bra jobbat STRETCH! Ytterligare en sittning på kvällen, och sen mys med film och porre (popcorn för er som inte vet det) Dagen idag, är en söndag, som är jäkligt chill. Vaknade 12 och ringde till Carro och undrade om hon hade frukost, underbara Carro <3. Occuperade Klippan och såg Idol och lite på en film innan jag somnade. Nya livet är en bra tanke och ska tas tag i, ska bara pigga på mig lite mer först. Varit grinig värre idag med huvudvärk och trött som en jag vet inte vad.. Samlade iaf mod att kolla kontot idag. Tjena pengar? Neeeej! Inte riktigt. Utgifter =  Pluto / Kåren/ Systemet / Subway / Amore / Donken. Känner mig som ett riktigt hälsofreak. Verkligen. Inte.
Nu ska jag göra ett tappert försök att städa upp lite.
Godnatt

"Vill du ha en riktig sväng,
ligg då med ett rosa gäng!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0