Problem vs. åtgärd

För att sätta lite press på mig ska jag göra en fin "liten" lista över denna, plus kommande vecka.

* PRAKTIK - inte få panik
* Plugga. PLugga. PLUgga PLUGGAAAAA
* Försöka att hålla en fin nivå på fredag så att man får lite lördag iaf.
* Träna
* Mysa
* Betala räkningar
* Notera att jag måste ändra prioritetsordning på denna lista när jag skriver ner i kalendern.
* Flytta upp massagebänken till vån 3.
* Boka tåg till Kusten. (Tills april)
* Ringa Mormor
* Ringa vaccinationscenter (ångestframkallande)
* Maila min förra chef och se om man kan få nåt sommarjobb
* Om inte. Söka sommarjobb
* Göra fem massager
(En bild kommer senare under dagen. Ska visa missvisande marknadsföring :) Håll ut.)
* Göra en åtgärdsplan för HUR detta ska gå till

Steg 1 i min egenpåhittade modell med varierande antal steg, beroende på humör/veckodag/väder, heter

PLANEEEERAAAA!
(jag har ju tidigare förespråkat att inte göra detta. Men ger det ett nytt försök.)

<3 Smile <3

Kommentarer
Postat av: nilla

merci cheri! toi aussi :) bisoux

2010-02-23 @ 20:39:06
URL: http://pern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0